Jewelz & More

Wat zijn jullie bedrijfsactiviteiten, wat is je functie en hoelang bestaat het bedrijf?

Op 1 Februari 2016 ben ik begonnen met mijn eenmanszaak. Ik ben begonnen met het verkopen van t-shirts via andere websites, maar momenteel heb ik een eigen webshop waar ik sieraden verkoop.

 

Waarom hebben jullie destijds besloten gebruik te gaan maken van de diensten van Verdoorn Adviesgroep en hoe bevalt de samenwerking? Waar zijn we onderscheidend in? Voor welke problemen hebben we oplossingen geboden?

In eerste instantie heb ik geprobeerd om alles zelf uit te zoeken, maar ik kwam er al snel achter dat hier voor mij teveel tijd in ging zitten en dat ik niet zeker wist of ik alles wel goed zou doen. Via het internet ben ik bij Verdoorn Adviesgroep terecht gekomen en heb ik een afspraak gemaakt. Na het gesprek met Maurice Verdoorn was ik overtuigd dat ik bij hen in goede handen zou zijn. De samenwerking bevalt prima en ik krijg snel reactie op de vragen die ik stel.

 

Hebben jullie vaak contact met een van de medewerkers van Verdoorn Adviesgroep en hoe verlopen deze contacten?

Ik heb geen vaste contact momenten met de medewerkers van Verdoorn Adviesgroep, maar als ik vragen heb stel ik deze meestal via de mail. Hier krijg ik vrijwel altijd binnen één of twee dagen reactie op waardoor ik weer snel verder kan.

 

Maken jullie gebruik van een online boekhoud/factureerprogramma en zo hoe hoe bevalt dit? Wat zijn de winstpunten? Wat is voor verbetering vatbaar? 

Ik maak geen gebruik van een online boekhoudprogramma en mijn facturering gebeurd ook automatisch via mijn webshop.

 

Maken jullie gebruik van het gratis portal “Verdoorn Adviesgroep Online” en zo ja hoe bevalt dit? (met dit portal heeft u uw eigen online dossier voor al uw documenten. Verdoorn Adviesgroep plaatst ieder jaar hier uw jaarrekening en en fiscale aangiften ter accordering).

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het portal alleen gebruik voor het uploaden van de documenten die nodig zijn voor de belastingaangifte. De rest van mijn administratie houd ik lokaal bij op mijn laptop.

 

Waaraan kon je merken dat we kennis, kunde en ervaring hadden in wat we deden? Wat gaf vertrouwen? Hoe zou je de kwaliteit beschrijven?

Het eerste gesprek met Maurice Verdoorn gaf me voldoende vertrouwen om in samenwerking te gaan. Regelmatig stel ik inhoudelijke vragen via de mail en daar krijg ik dan snel een goed antwoord op.

 

Heb je nog tips of andere aanbevelingen?

Voor mij zou het fijn zijn om één keer per jaar een korte afspraak in te plannen om te kijken hoe het erbij staat met de administratie en of ik misschien efficiënter te werken kan gaan. Mocht er dan nog iets missen of verkeerd gaan in mijn administratie, dan kan ik dat nog tijdig aanpassen