Utopiadesign museum/galerie

Wat zijn jullie bedrijfsactiviteiten, wat is je functie  en hoelang bestaat het bedrijf?

Inkoop/verkoop/verhuur van vintage space age design meubels, lampen en woonaccessoires uit de jaren 60 70 retro. We bestaan sinds 2010. Ik ben de eigenaar en samen met mijn partner runnen wij Utopiadesign museum/galerie en webwinkel.

Waarom hebben jullie destijds besloten gebruik te gaan maken van de diensten van Verdoorn Adviesgroep en hoe bevalt de samenwerking? Waar zijn we onderscheidend in? Voor welke problemen hebben we oplossingen geboden?

Verdoorn reageerde snel en duidelijk op onze oproep via internet; wij, als startend ondernemer van een kleine eenmanszaak, zochten een betaalbare adviseur die ons echt vooruit helpt en meedenkt, en dat hebben we bij Verdoorn Adviesgroep gevonden.

Zij zijn onderscheidend in hun persoonlijke benadering, ongeacht of het een klein of groot bedrijf betreft en hebben een goede visie op belastingtechnische en financiële aspecten.

Ze houden je ook op de hoogte middels hun nieuwsbrief.

Hebben jullie vaak contact met een van de medewerkers van Verdoorn Adviesgroep en hoe verlopen deze contacten?

We hebben niet veel contact, maar desondanks staan ze direct klaar met hun adviezen en antwoorden.

Maken jullie gebruik van een online boekhoud/factureerprogramma en zo hoe hoe bevalt dit? Wat zijn de winstpunten? Wat is voor verbetering vatbaar?

Nee

Maken jullie gebruik van het gratis portal “Verdoorn Adviesgroep Online” en zo ja hoe bevalt dit? (met dit portal heeft u uw eigen online dossier voor al uw documenten. Verdoorn Adviesgroep plaatst ieder jaar hier uw jaarrekening en en fiscale aangiften ter accordering).

Ja, het werkt snel en handig.

Waaraan kon je merken dat we kennis, kunde en ervaring hadden in wat we deden? Wat gaf vertrouwen? Hoe zou je de kwaliteit beschrijven?

Goede communicatie, behulpzaam, meedenkend, snelle reactie, nemen de tijd voor je.  

Heb je nog tips of andere aanbevelingen?

Ga zo door !