Verdoorn Adviesgroep werkt met Exact Online voor de verwerking van jouw administratie. Dit proces is zoveel mogelijk geautomatiseerd om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken en zodat jij tijd bespaart!

Krijg meer controle over jouw onderneming zonder zelf een boekhoudprogramma aan te schaffen of te hoeven leren boekhouden. Met Exact Online Starter zijn de bedrijfsresultaten altijd en overal online inzichtelijk. Alle cijfers zijn altijd up-to-date. Je ziet jouw omzet, kosten en resultaat en je kunt overal op inzoomen. Ook jouw inkoop- en verkoopfacturen en gegevens van jouw klanten en leveranciers zijn gemakkelijk in te zien. Deze service bieden wij geheel kosteloos aan jou aan.

Je krijgt van ons een Exact Online Starter Portal ter beschikking waar jij jouw inkoop- en verkoopfacturen en losse bonnetjes naar toe kunt sturen. Deze worden dan automatisch verwerkt in jouw administratie. Verder wordt er een koppeling gelegd tussen jouw online telebankierprogramma (Rabo, ABN, ING) en Exact Online zodat alle dagafschriften met mutaties iedere nacht automatisch worden ingelezen. Deze zijn dus altijd up-to-date!

Je kunt inloggen op een beveiligde omgeving via jouw computer of een App op jouw telefoon of tablet. Zoek in de App store of Playstore op “Exact” en download de App. Je kunt jouw meest actuele cijfers dan direct inzien.

Hiernaast kun je via Exact Online Starter Facturering professionele verkoopfacturen maken die direct in jouw administratie worden verwerkt. De kosten voor Exact Online Facturering Starter zijn € 16,00 per maand excl. btw.

SnelStart

Verdoorn Adviesgroep biedt jou voor slechts € 10,00 excl. btw per maand een abonnement op SnelStart aan voor jouw facturering. Het maken van facturen is in SnelStart inStap makkelijk en snel klaar. Binnen 5 minuten heb je met dit abonnement een rekening de deur uit! Snel verstuurd betekent meestal ook sneller betaald. Je hoeft dus minder lang op jouw geld te wachten. De facturen zijn al zo ingericht dat alle wettelijk verplichte informatie erop staat en dat scheelt tijd.

InStap biedt nog veel meer handige oplossingen! Geen zorgen meer over losse bonnetjes en inkoopfacturen. Maak er meteen een foto van met jouw smartphone, scan ze in of haal ze uit jouw e-mails en bewaar ze op de juiste plek in jouw administratie.

Al jouw artikelen en/of diensten, klanten en leveranciers vul je snel en eenvoudig in via het menu. Zodra je een bedrijfsnaam invult, haalt het systeem de betreffende gegevens op uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel. Dat werkt niet alleen snel, maar voorkomt ook fouten. Vanaf elke locatie heb jij een actueel inzicht in jouw online administratie. Veilig opgeslagen in de cloud en 24/7 beschikbaar. Handig onderweg werken met SnelStart? Download de app. Stap nu in en profiteer van de voordelen!

Wil jij ook zelf jouw boekhouding kunnen bijhouden? Dat kan voor een abonnement van € 16,00 per maand excl. btw. Hierbij is het factureerprogramma inbegrepen.

Hoe het werkt

Voordat we voor je aan het werk gaan beginnen we met een intake. We horen graag wat jouw wensen en verwachtingen zijn en vertellen je vervolgens wat we voor jou kunnen betekenen. Zodra we van start gaan richten we jouw administratie perfect voor je in.

Een persoonlijke benadering vinden we belangrijk. Wij zijn een niet het goedkoopste kantoor, maar bieden de allerbeste service. Wij zijn namelijk pas tevreden wanneer jij dat ook bent.