Jouw administratie via Exact Online

In de meeste gevallen leveren klanten waarvoor wij de administratie verwerken, alle gegevens digitaal bij ons aan via Exact Online Starter. Deze documenten worden dan automatisch verwerkt in de administratie. Wij willen je verzoeken om hier niet mee te wachten tot het laatste moment, maar nu al alle administratie, tot en met vandaag, digitaal aan te leveren. Begin oktober kan je dan het laatste gedeelte aanleveren. Het liefst zien we natuurlijk dat je jouw administratie dagelijks, of wekelijks aanlevert.

Inkoopfacturen moeten via de Exact Online App geüpload worden via de button ‘Kostenpost’. Bonnetjes en I-deal betalingen en zo via de button ‘Documenten’.

Na verwerking sturen wij jou de BTW-aangifte per e-mail toe. Daarin staat vermeld wat het te betalen of ontvangen bedrag is. Je dient dit bedrag op tijd te voldoen aan de Belastingdienst. Maak bij betaling altijd gebruik van het betalingskenmerk die op de aangiftebrief staat vermeld die je van de Belastingdienst hebt ontvangen. Op de PDF met de BTW-aangifte die je van ons ontvangt, staat dit betaalkenmerk ook vermeld.

Heb je nog geen Exact Online Starter? Hiermee krijg je namelijk heel veel inzicht in jouw administratie zoals openstaande posten, actuele cijfers enz. Je kan je hele administratie digitaal aanleveren waarna het automatisch wordt verwerkt. Dat scheelt je heel veel werk. Neem contact met ons op en wij geven je een gratis Exact Online Starters abonnement!

Interessant? Deel dit bericht!

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email